DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA VASLUI

MINISTERUL SANATATII

  • Măreşte caracterele
  • Dimensiune normală caractere
  • Micşorează caracterele
Concursuri
Filtru titlu     Arată # 
Nr. Titlu articol Afişări
1 Proiect POCU -ASISTENTA MEDICALA COMUNITARA 1898
2 Procedura recrutare si selectie personal in afara organigramei 1911
3 Anunt rezultate finale selectie inspector 2137
4 Anunt recrutare inspector - stare alerta 1590
5 Anunt recrutare 2 posturi de medici - stare de alerta 1307
6 Anunt promovare clasa functionari publici 1391
7 Anunt recrutare 07.01.2021 2367
8 Anunt rezultate finale procedura de selectie dosare 1888
9 Anunt recrutare 1 post asistent medical generalist- stare de alerta 1892
10 Anunt rezulate selectie dosare promovare grad professional 1303
11 DSP Vaslui- anunt 21326-19.11.2020-Promovare grad profesional functionari publici 28.12.2020 1634
12 Anunt rezultate finale 10.11.2020 1761
13 Anunt rezultate interviu 1542
14 DSP Vaslui anunt selectie dosare, interviu 09.11.2020, incepand cu ora 10.00 1730
15 Anunt amanare selectie dosare 06.11.2020 1450
16 Anunt recrutare Medici primar de familie 1262
17 SELECTIA ASISTENTILOR MEDICALI COMUNITARI SI MEDIATORILOR SANITARI RUNDA 4-PROIECTUL: “Crearea și implementarea serviciilor comunitare integrate pentru combaterea sărăciei și a excluzi unii sociale” 1539
18 Anunt 19607-02.11.2020- recrutare perioada determinata - stare de alerta 1808
19 Anunt rezultate finale procedura selectie 1773
20 Anunt rezultate interviu asistent medical generalist debutant cu PL 21.10.2020 1506
 
Pagina 1 din 9


 logo-sgg "Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit”- cod SIPOCA 35

PROGRAM DE LUCRU: De luni pana joi, in intervalul orar 08.00 -16.30, vineri, in intervalul orar 08.00 - 14.00. Pentru personalul contractual medico-sanitar si auxiliar sanitar al carui program de lucru este de 7 ore/zi, programul de lucru se va desfasura astfel: de luni pana joi, in intervalul orar 08.00 - 15.30, vineri, in intervalul orar 08.00 - 13.00.