DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA VASLUI

MINISTERUL SANATATII

  • Măreşte caracterele
  • Dimensiune normală caractere
  • Micşorează caracterele
Home
Concursuri
Filtru titlu     Arată # 
Nr. Titlu articol Afişări
61 Procedura operationala Proba suplimentara IT- 18.03.2019 1501
62 Anunt rezultate proba suplimentara 18.03.2019 1417
63 Anunt concurs 16-23.04.2019 1731
64 Anunt concurs 08-15.04.2019 1679
65 Anunt selectie dosare concurs 18-25.03.2019 1425
66 Anut concurs Sef Serviciu Control in sanatate publica 1382
67 Anunt concurs 18-25.03.2019 2614
68 Anunt amanare concurs promovare grad profesional functionari publici 10-14.08.2018 2509
69 Anunt examen promovare grad profesional functionari publici 2018 2366
70 Anunt rezultate examen promovare asistent medical 30.01.2018 4440
71 Anunt examen promovare asistent medical 4716
72 Anunt rezultat final concurs asistent medical generalist principal 05-13.07.2017 4900
73 Anunt proba scrisa concurs asistent medical principal generalist 05-13.07.2017 4616
74 Concurs consilier superior 07-10.08.2017 Birou Programe 4747
75 Concurs inspector principal 08-11.08.2017 Compartiment Inspectie 4560
76 Anunt selectie dosare concurs asistent medical principal generalist 05-13.07.2017 4420
77 Concurs inspector debutant 17-20.07.2017 4828
78 Anunt rezultate finale concurs asistent medical generalist debutant 15 -23.05.2017 4126
79 Anunt proba interviu concurs asistent medical generalist debutant 15 -23.05.2017 4345
80 Anunt proba practica concurs asistent medical generalist debutant 15-23.05.2017 4577
 
Pagina 4 din 7


 logo-sgg "Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit”- cod SIPOCA 35

PROGRAM DE LUCRU: De luni pana joi, in intervalul orar 08.00 -16.30, vineri, in intervalul orar 08.00 - 14.00. Pentru personalul contractual medico-sanitar si auxiliar sanitar al carui program de lucru este de 7 ore/zi, programul de lucru se va desfasura astfel: de luni pana joi, in intervalul orar 08.00 - 15.30, vineri, in intervalul orar 08.00 - 13.00.